292 Tips
Pages
BODYBUILDING
conseils-musculation-cross-training-programme-1-mois-vignette

Wil je beginnen met crosstraining en een strakker lichaam en een betere conditie krijgen? Dan is hier een volledig programma, opgesteld door onze Domyos-coach Jimmy.

(7)
GYM/PILATES
conseils-multisports-exercices-echauffement-exercices-de-stretching-vignette

De meeste sporters stretchen voor ze aan een training beginnen. De reden? Een goed gestretchte spier trekt beter samen! Hieronder volgt een volledig voorbereidingsprogramma voor je spieren, dat je kunt gebruiken als opwarming.

(2)
YOGA
conseils-ameliorer-son-equilibre-vignette

Als je snel valt of je evenwicht verliest, dan is dit artikel voor jou! Eva, sportcoach, legt je uit hoe je met enkele eenvoudige en doeltreffende oefeningen je behendigheid kan trainen en je evenwichtsgevoel kan ontwikkelen.

(4)
YOGA
conseils-yoga-bien-quel-yoga-choisir

Wat zijn de verschillende soorten yoga? Om jou de yoga te laten kiezen die bij jou past, laten we je hieronder de belangrijkste bestaande yogamethoden ontdekken. Er bestaat ongetwijfeld ook een yoga voor jou!

(5)
YOGA
conseils-apprendre-a-gerer-le-stress-vignette

Wist je dit? Dankzij sport kan je je lichaam leren om stresshormonen af te voeren. Op die manier kan je gemakkelijker omgaan met de spanningen van elke dag. Domyos geeft je enkele tips om te leren omgaan met stress.

(2)
GYM/PILATES

De gevolgen ervan houden ons beslist sterk bezig. Maar wat is die beruchte cellulitis nu precies? Weet je echt wat het is en hoe je het kunt opsporen? Domyos geeft je meer uitleg over dit onderwerp.

(2)
FITNESS CARDIO
conseils-musculation-astuces-quel-programme-pour-la-seche

Cutten of droogtrainen is een vorm van krachttraining waarvoor je een stevige basis nodig hebt om doeltreffend te zijn. Om zichtbaar resultaat te boeken, is deze gids een handig hulpmiddel!

(1)
FITNESS CARDIO
conseils-multisports-corps-sante-evaluez-votre-coeur

Omdat je maar beter naar je lichaam luistert tijdens een inspanning, bieden we je hier een test aan om je algemene vormpeil te beoordelen en in het bijzonder de gezondheid van je hart te meten.

(1)
NAAR BOVEN